Oferta na wdrożenie podpisu kwalifikowanego CERTUM

20.08.2021

Szanowni Państwo,

Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem Asseco Data Systems S.A. i w całym kraju wdrażamy certyfikaty podpisu kwalifikowanego Certum. Z uwagi na bardzo dobrą współpracę z Asseco, jako jedyni w Polsce otrzymaliśmy wyłączność na najlepsze warunki cenowe skierowane tylko do członków izb radcowskich, adwokackich i notarialnych. Żadna inna grupa zawodowa nie może skorzystać z tak promocyjnych warunków cenowych. Dlatego pozwalamy sobie przedstawić ofertę współpracy polegającej na wdrożeniu certyfikatu podpisu kwalifikowanego CERTUM w możliwie najniższych cenach w Polsce.

Rozróżniamy trzy rodzaje wydawanych certyfikatów: Certum Standard, Certum Mini i SimplySign. Certum Standard i Mini posiadają czytnik kart kryptograficznych oraz kartę kryptograficzną. SimplySign jest certyfikatem nie posiadającym czytnika ani karty kryptograficznej, a autoryzacja podpisu następuje za pomocą telefonu komórkowego – smartfona.

Certyfikaty kwalifikowane wydawane są na 1 rok, 2 lata lub 3 lata.

ceny.jpgCeny nie zawierają 23% podatku VAT.

Aby uzyskać certyfikat kwalifikowany należy przeprowadzić weryfikację tożsamości Klienta/Subskrybenta. Weryfikację tożsamości można przeprowadzić u nas w biurze w Punkcie Potwierdzenia Tożsamości, osobiście u Klienta lub w procesie zdalnej obsługi. Koszt weryfikacji tożsamości Klienta/Subskrybenta to 140zł netto.

W ramach kosztów weryfikacji proponujemy dodatkowo bezpłatnie każdemu Radcy:

  • dojazd w granicach Krakowa;
  • pomoc w instalacji oprogramowania proCertum po uzyskaniu certyfikatu kwalifikowanego;
  • krótkie szkolenie z podpisywania elektronicznego dokumentów.

 

Zastosowanie podpisu kwalifikowanego

  1. Prowadzenie dokumentacji wewnątrz kancelarii (korespondencja między pracownikami, archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej).
  2. Wydawanie dokumentów Klienta w formie elektronicznej podpisanych podpisem kwalifikowanym mającym moc podpisu odręcznego.
  3. Reprezentowanie klienta – wymaga odpowiedniego pełnomocnictwa i zgłoszenia do organów.
  4. Komunikacja z sądami w imieniu klienta – również wymaga pełnomocnictwa.
  5. Zawieranie umów cywilnoprawnych.
  6. Załatwianie spraw urzędowych.

 

Podstawa prawna

Art. 229 Ustawy o radcach prawnych:

[Podpis elektroniczny radcy prawnego]

  1. Dane do składania podpisu elektronicznego na potrzeby elektronicznego postępowania upominawczego są udzielane radcom prawnym po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem właściwej rady okręgowej izby radców prawnych.
  2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy prawnego z sądem w elektronicznym postępowaniu upominawczym przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
  3. Wnioski radców prawnych o udzielenie danych wskazanych w ust. 1 złożone do właściwej rady okręgowej izby radców prawnych będą przesyłane właściwemu sądowi wraz z potwierdzeniem udziału (zrzeszenia) radcy we właściwej okręgowej izbie radców prawnych. Osoby zamierzające komunikować się z sądem w sposób wskazany w ust. 2 zawiadamiają o tym sąd za pośrednictwem właściwej rady okręgowej izby radców prawnych, podając dane do weryfikacji podpisu elektronicznego.
  4. Informacje, o których mowa w ust. 3, właściwa rada okręgowej izby radców prawnych przesyła sądowi w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku.

 

Z nadzieją na owocną współpracę pozostaję z poważaniem,

Piotr Pawlus

LogoDelcom1.jpg          LogoCertum.png        LogoSimlpySign.png

P.H.U DELCOM Piotr Pawlus
ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków
NIP: 677-007-04-36
tel/fax: +48 12 411 92 16, tel: +48 602 701 301

piotr.pawlus@del.com.pl

www.del.pl  

 


podpis_kwalifikowany OIRP 1200a.jpg

  

Pobierz załączniki

Oferta na podpis kwalifikowany dla OIRP