Nabór na stanowisko inspektora ds. umów.

14.02.2024

DYREKTOR GMINNEGO ZARZĄDU DRÓG W WIELICZCE

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

INSPEKTORA

W GMINNYM ZARZĄDZIE DRÓG W WIELICZCE

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

1. Wymagania niezbędne:

  1. osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe, absolwent wydziału prawa,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. minimum 2 lata stażu pracy,

  6. osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. dobra obsługa komputera

  2. komunikatywność,

  3. umiejętność dobrej organizacji pracy

  4. dokładność, rzetelność, obowiązkowość

  5. prawo jazdy kat. B

3. Wymagania fakultatywne:

Odbywanie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej.

 

II. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało

 

    1. przygotowywanie projektów umów o realizację inwestycji drogowej
      w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych,

    2. przygotowywanie projektów pism oraz innych dokumentów związanych
      z realizacją inwestycji drogowych w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych,

    3. uczestniczenie w rozmowach/ negocjacjach z inwestorami, w sprawach o których mowa w pkt 1-2 powyżej,

    4. monitorowanie i nadzór nad realizacją zawartych umów oraz ich rozliczanie,

    5. przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski złożone w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępnie do informacji publicznej, w zakresie dotyczącym zawartych umów oraz innych dokumentów powstałych w ramach realizacji inwestycji drogowych w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych,

    6. przygotowywanie projektów pism procesowych w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi i sądowymi w zakresie realizacji inwestycji drogowych w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych,

    7. podejmowaniu innych czynności wskazanych przez Kierownika jednostki, niezbędnych dla realizowanych przez jednostkę zadań dotyczących budowy/przebudowy/ rozbudowy/remontów dróg.

 

III. Warunki pracy:

 

  1. wymiar czasu pracy: 1 etat

  2. miejsce pracy: Gmina Wieliczka

  3. rodzaj pracy: praca biurowa, budynek nie przystosowany do osób niepełnosprawnych

  4. wynagrodzenie: zgodnie z regulaminem wynagradzania GZD w Wieliczce

 

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

 

a) kwestionariusz osobowy

b) życiorys

c) list motywacyjny

d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje

  2. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełnych praw obywatelskich

  3. oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne

  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty kompletu dokumentów ( w zamkniętej kopercie) do 29.02.2024r. na adres:

 

Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

ul. Lednicka 16A

32-020 Wieliczka

 

z dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektor w Gminnym Zarządzie Dróg w Wieliczce"

 

VII. Dodatkowe i informacje .

 

a) kontakt z Dyrektorem Gminnego Zarządu Dróg: tel 12/ 278 20 10

b) aplikacje, które wpłyną do Gminnego Zarządu Dróg po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane

 

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w GZD Wieliczka ul. Lednicka 16A oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce.

2. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w GZD Wieliczka ul. Lednicka 16a oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce.

3.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.