Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa prawna klientów kancelarii
- opracowywanie pism procesowych w sprawach cywilnych i administracyjnych
- reprezentowanie klientów w postępowaniach przez sądami powszechnymi oraz sądami administracyjnymi
- sporządzanie opinii prawnych
- przygotowywanie, opiniowanie oraz negocjowanie umów
Wymagania:
- rozpoczęta aplikacja radcowska (I lub II rok)
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w kancelarii
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa cywilnego, administracyjnego oraz procedury cywilnej i administracyjnej, a także prawa nieruchomości
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w tym angielskiego prawniczego
- samodzielność
- dyspozycyjność
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@kancelariakst.pl
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
* prosimy o zamieszczenie w treści przesłanych dokumentów następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."