Wymagania:
- uprawnienia zawodowe radcy prawnego,
- co najmniej cztery lata doświadczenia w pracy w kancelarii prawnej i/lub w spółce na stanowisku prawnika,
- bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa spółek oraz prawa pracy,
- znajomość prawa podatkowego będzie dodatkowym atutem,
- biegła znajomość języka angielskiego (w tym terminologii prawniczej) lub innego języka obcego,
- gotowość do stałego rozwoju zawodowego,
- pełna dyspozycyjność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa w pracy.
Zakres obowiązków:
- świadczenie obsługi prawnej na rzecz klientów kancelarii,
- samodzielna realizacja większych projektów w zakresie obsługi prawnej dla klientów kancelarii,
- samodzielne prowadzenie postępowań sądowych, administracyjnych i innych,
- odpowiedzialność za funkcjonowanie zespołu młodszych pracowników kancelarii,
- dbanie o relacje z klientami kancelarii.
Oferujemy:
- samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się kancelarii prawnej,
- długofalową współpracę oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjny system wynagradzania zawierające elementy stałe oraz wynagrodzenie motywacyjne,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.)
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów (CV oraz listu motywacyjnego) na adres mailowy: sekretariat@kancelariabzk.pl