Kancelaria Radcy Prawnego Bartosz Nyczek nawiąże współpracę (z możliwością objęcia patronatem) z osobami, które zdały egzamin na aplikację radcowską i rozpoczynają ją od stycznia 2020 roku.
Z uwagi na profil kancelarii obejmujący przede wszystkim obsługę przedsiębiorców, preferowane będą osoby spełniające m.in. następujące wymagania:
Zakres obowiązków obejmuje m.in. analizy prawne, sporządzanie pism procesowych, czynności w sądach.
Osobom kreatywnym i samodzielnym powierzamy również przygotowywanie całościowych projektów, prowadzenie postępowań oraz czynności obejmujące pełne spektrum działań przyszłego profesjonalnego pełnomocnika. Wszystko pod nadzorem merytorycznym i przy pomocy wskazań radcy prawnego.
Elastyczny grafik czynności osoby współpracującej oraz skupienie się na efektach, sprzyja utrwalaniu samodzielności i pozwala na nabycie umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu radcy prawnego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem (list motywacyjny fakultatywnie) do dnia 15 listopada 2019 r. na adres e-mail: kancelaria@nyczek.pl
Dp przesyłanych dokumentów prosimy o załączenie klauzuli w zakresie przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji. Możliwe jest rozpoczęcie współpracy już w listopadzie 2019 r.
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.