Informacja w sprawie zamawiania legitymacji radcy prawnego

30.07.2018

Szanowni Państwo,

W związku z pojawiającymi się pytaniami o to jak postępować w przypadku nowych zamówień na legitymacje Radców Prawnych informujemy, że Użytkownicy, którzy nie chcą korzystać z podpisu elektronicznego, mogą zgodnie z umową zamawiać legitymacje w wersji bez mikroprocesora, w cenie 21,95 złotych netto.

Użytkownicy zainteresowani zakupem podpisu elektronicznego powinni zgłosić się do Punktu Rejestracji (lista punktów dostępna na stronie www.sigillum.pl) w celu:

  • potwierdzenia swojej tożsamości, zgodnie z dotychczasową procedurą,
  • zakupu podpisu, zgodnie z obowiązującym cennikiem i dotychczasową procedurą
  • zakupu karty kryptograficznej z możliwością osadzenia certyfikatu podpisu elektronicznego w promocyjnej cenie 39,00 złotych netto (regularna cena karty to 65,00 złotych netto),

Zatem w okresie przejściowym, tj. do czasu wyboru nowego dostawcy mikroprocesora przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych spełniającego wymogi Rozporządzenia elDAS, proponujemy Państwu tę samą usługę w podobnej cenie.

Jeżeli mikroprocesor wbudowany w legitymację jest wykorzystywany przez Państwa wyłącznie do osadzenia podpisu kwalifikowanego, rekomendujemy składanie zamówień na legitymacje bez chipa.

Jednocześnie informujemy, że certyfikaty wgrane do 1 lipca 2018 r. będą działały do końca terminu ważności certyfikatu.

Jest to tymczasowe rozwiązanie alternatywne, które PWPW musiała wdrożyć z przyczyn niezależnych od nas.

 

Artykuły powiązane


Informacja PWPW w związku z wytwarzaniem legitymacji radcy prawnego, aplikanta radcowskiego i prawnika zagranicznego
20.07.2018

Informacja PWPW w związku z wytwarzaniem legitymacji radcy prawnego, aplikanta radcowskiego i prawnika zagranicznego