Obowiązek posiadania adresu do doręczeń elektronicznych.

21.12.2023

Szanowni Państwo,

przypominamy i informuje, iż termin wejścia w życie obowiązku posiadania adresu do doręczeń elektronicznych został przedłużony!!! Tym samym obowiązek posiadania adresu dla doręczeń elektronicznych określony pierwotnie na dzień 10 grudnia 2023 roku, a następnie przedłużony do 30 grudnia 2023 roku jest już nieaktualny.

Termin wejścia w życie obowiązku posiadania adresu dla doręczeń elektronicznych nie może być określony wcześniej niż 30 marca 2023 roku i później niż 1 stycznia 2025 roku. Rzeczona data zostanie ustalona przez Ministra Cyfryzacji w odrębnym obwieszczeniu.

W kontekście powyższego zwracamy się z postulatem zgłaszania propozycji legislacyjnych, uwag merytorycznych, czy też wszelkich zagadnień problemowych dot. systemu doręczeń elektronicznych na adres mailowy: e-doreczenia@oirp.krakow.pl. do dnia 29 grudnia 2023 roku.

Zachęcamy do podzielenia się przez Państwa swoimi przemyśleniami, gdyż praktyczna funkcjonalność systemu, będzie w interesie każdego obowiązanego do posiadania przedmiotowego adresu.

 

Komisja ds. nowych technologii.