Centrum Mediacji Gospodarczej przy Krajowej Izbie Radców Prawnych zaprasza do udziału w szkoleniu pt. „Asertywność w kontakcie z klientem – jak radzić sobie z trudnym klientem”, które odbędzie się 6 listopada 2018 r. w siedzibie KIRP w Warszawie przy Alejach Ujazdowskich 18 lok. 4 w godz. 11:00–16:00.
Program szkolenia obejmuje:
Cel szkolenia:
Prowadzący:
Maciej Podraska – absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (Wydział Prawa i Administracji) oraz studiów podyplomowych Integracji Europejskiej Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Absolwent szkoły trenerów biznesu – posiada certyfikat trenera biznesu. Mediator Ośrodka Mediacji przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Bydgoszczy. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie jako menadżer odpowiedzialny za nadzór i motywowanie pracowników działu sprzedaży oraz negocjacje z kluczowymi partnerami biznesowymi ogólnopolskich firm pośrednictwa finansowego. Trener biznesu z 9 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu negocjacji handlowych i biznesowych, technik obsługi klienta, zarządzania zasobami ludzkimi i kierowaniem zespołem, zarządzania procesem mediacji, zarządzania sobą w czasie, komunikacji interpersonalnej, asertywności. Od 2003 roku prowadzi własną firmę szkoleniową specjalizującą się w szkoleniach oraz coachingu.
Udział w wydarzeniu zapewnia uzyskanie 10 punktów szkoleniowych.
Pierwszeństwo udziału w szkoleniu zapewniamy mediatorom Ogólnopolskiej Sieci Ośrodków Mediacji Radców Prawnych.
Link do rejestracji:
http://cmg6112018.badanie.net/
Koszt: 250 zł Wpłaty na konto Centrum Mediacji Gospodarczej:
mBank 39114010100000537023001006
Wymagany tytuł wpłaty: CMG – szkolenie 06.11.2018 r.; Imię i Nazwisko uczestnika.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.