,,Strategia skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych w działalności prawniczej: Jak pozyskać klientów i budować zaufanie online?” - 22.04.2024

22.04.2024

Komisja ds. nowych technologii zaprasza na panel dyskusyjny:

 

,,Strategia skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych w działalności prawniczej:

Jak pozyskać klientów i budować zaufanie online?”

 

OKŁADKA OIRP 4 OSOBY (3).png

 

 

KIEDY: 22 KWIETNIA 2024 roku, godz. 17:00

GDZIE: online

Rynek prawniczy charakteryzuje się dużą konkurencją, co sprawia, że prowadzenie prawniczego biznesu może być wyjątkowo trudne. Aby odnieść sukces na rynku prawniczym, warto zrozumieć jego specyfikę oraz wyzwania, takie jak rosnące oczekiwania klientów, zmieniające się przepisy czy rosnąca liczba kancelarii prawnych. W tym zakresie warto rozważyć wsparcie swojej działalności o prawniczy marketing, który wymaga jednak spojrzenia na reklamę i promocję od zupełnie innej strony.

W marketingu prawniczym istotne jest wykorzystanie odpowiednich narzędzi marketingu, które pozwolą na efektywne dotarcie do klientów. W dobie cyfryzacji, szczególnie ważne są narzędzia online, które umożliwiają szybkie i skuteczne promowanie usług prawniczych. Marketing prawniczy online to kluczowy element promocji usług prawniczych w dzisiejszych czasach, gdyż aktualnie, coraz więcej klientów poszukuje usług prawnych w internecie.

Dobrze realizowany marketing prawniczy sprowadza się do egzekucji przemyślanej strategii marketingowej opartej na bezpiecznych i sprawdzonych działaniach zgodnych z obowiązującymi ograniczeniami prawnymi. Ważnym aspektem marketingu prawniczego jest zrozumienie specyfiki rynku, w tym unikalnych potrzeb i oczekiwań klientów kancelarii prawnych. Obserwując aktywność naszych Gości, widzimy, iż doskonale rozumieją oni zasady rządzące w tym obszarze, jak i umieją dobrać do swoich działań odpowiednie narzędzia.

Chcąc zgłębić tą problematykę zapraszam na jedyne tego typu wydarzenie, w którym prawnicy znani z social mediów przybliżą uczestnikom tajniki swojej aktywności i działalności w sieci. To jak dziś wygląda ich internetowy wizerunek, jest wynikiem jedynie ich ciężkiej pracy i pomysłu na siebie. W związku z tym w ramach webinarium porozmawiamy najkrócej rzecz ujmując o tym jak, gdzie i przy użyciu jakich narzędzi budować siebie w social mediach.

 

Zachęcamy do udziału, w tym przede wszystkim do aktywnej dyskusji z naszymi Prelegentami!

 

Udział w wydarzeniu jest otwarty, bez konieczności uprzednich zapisów i rejestracji. Link umożliwiający dostęp do wydarzenia zostanie przesłany newsletterem przed terminami spotkania.

 

Najistotniejszym jednak jest kim będą nasi Goście!

 

Tak więc przedstawiamy Państwu kolejno:

 

Joanna Lubecka - adwokat przy Wielkopolskiej Izbie Adwokackiej, założycielka kancelarii Lubecka.Law. Specjalizuje się w obsłudze prawnej przedsiębiorców, w tym spółek prawa handlowego, umowach gospodarczych i umowach B2B w obrocie międzynarodowym. Redaktorka i założycielka portalu Just.Cooperate skierowanego do przedsiębiorców prowadzących współpracę z zagranicznym partnerem handlowym. Autorka e-booka ,,Wycena usług prawnych'' oraz ,,Biznes prawny od środka. 10 kroków na rozbieg''.  Prelegentka na szkoleniach i konferencjach dotyczących prawa handlowego oraz wyceny usług prawnych, w tym dla członków samorządów zawodowych adwokatów i radców prawnych.Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studium magisterskie prawa europejskiego w Tours Université François-Rabelais, uzyskując tytuł Master 2 juriste européen, a także podyplomowe studia z Prawa zamówień publicznych na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Odbyła także kilkumiesięczny staż przy Ambasadzie RP w Paryżu na Wydziałach Politycznym, Konsularnym i Protokołu Dyplomatycznego.

 

Łukasz Mróz - radca prawny, partner w kancelarii Mróz Radcy Prawni Sp. p. Doradza firmom budowlanym w pozyskiwaniu, realizacji i rozliczaniu kontraktów. Dzieli się wiedzą online jako Prawnik na budowie.

 

Anna Poprawa - radca prawny, partner i szefowa krakowskiego biura kancelarii DGTL LAW, radca prawnym przy krakowskiej Izbie Radców Prawnych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Jagiellońskim. Studiowała także historię specjalność judaistyka. Doświadczenie zdobywała jako in-house w spółce telekomunikacyjnej, wieloletni prawnik dużej krakowskiej kancelarii radcowskiej, gdzie przez ponad 5 lat brała udział w akwizycjach i procesach inwestycyjnych jednego z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Była wspólnikiem i partnerem w krakowskich kancelariach oraz z powodzeniem prowadziła indywidualną praktykę. Anna jest Prezesem Zarządu i wspólnikiem spółki POPRAWA O PRAWIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a także wspólniczką kilku spółek z o.o. z branży rachunkowości i finansów. Prowadzi edukacyjne profile prawne na Facebooku i Instagramie jako @poprawa.o.prawie.

 

Sławomir Wójcik – tuż po rozpoczęciu studiów prawniczych otworzyłem pierwszą agencję marketingową. W ramach jej działalności zrealizowałem ponad 500 stron internetowych dla klientów nie tylko z Polski, ale również z Włoch, Szwecji, USA, a nawet Algierii. Po kilku latach we własnej agencji przyszedł czas na pracę w kancelariach i poznanie specyfiki branży od środka, te doświadczenia wraz z umiejętnościami marketingowymi pozwoliły na wyspecjalizowanie się w marketingu prawniczym, którym skutecznie zajmuje się już od 15 lat.

 

Pozostałe szczegóły dotyczące webinarium znajdą Państwo w newsletterze.

 

Jeszcze raz zachęcamy do udziału!

 

Przewodnicząca Komisji ds. nowych technologii

Anna Jasielska - Papierkowska

Artykuły powiązane


ARTYKUŁ ARCHIWALNY

,,Strategia skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych...” - link rejestracyjny
19.04.2024

,,Strategia skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych...” - link rejestracyjny

Przydatne linki