Nowe obowiązki Zamawiających i Wykonawców w wyniku nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych 2016, 21-22.07.2016 r.

29.06.2016

Zobacz wersję online.

Organizator:

Jeżeli:

  • Szukasz kompletnej i praktycznej  wiedzy dotyczącej ostatniej nowelizacji Pzp - „odprawy” z nowych przepisów, która pozwoli Ci z powodzeniem stosować nowe przepisy od dnia wejścia ich w życie
  • Chcesz otrzymać jednoznaczny instruktarz przygotowania przetargu i oferty po nowelizacji Pzp oraz prześledzić na żywo tworzenie kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne podczas drugiego dnia warsztatowego
  • Chcesz skorzystać z wiedzy ekspertów redakcji Monitora Zamówień Publicznych, aby przygotować się do prowadzenia i nadzorowania postępowań o zamówienie publiczne oraz mieć gwarancję ich prawidłowości

Weź udział w jedynych na rynku dwudniowych warsztatach online, na których dowiesz się, jak w praktyce prowadzić postępowanie i przygotować ofertę oraz otrzymasz kompletną odprawę dokumentacyjną:

Certyfikowane warsztaty

Nowe obowiązki Zamawiających i Wykonawców w wyniku nowelizacji ustawy
Prawo zamówień publicznych 2016

Praktyczny 2-dniowy instruktaŻ online:
szkolenie + warsztat dokumentacyjny

Warsztaty certyfikuje Rada Programowa czasopisma "Monitor Zamówień Publicznych"

 21-22.07.2016 r. 

Dlaczego nasze szkolenie jest lepsze od innych?

  • Podczas 1-szego dnia warsztatów omówimy praktyczne konsekwencje zmian dla Zamawiających i  Wykonawców, a 2-go dnia przećwiczymy zdobytą wiedzę – prelegent „na żywo” pokaże, jak przygotować kompletną dokumentację zarówno z punktu widzenia Zamawiającego, jak i Wykonawcy
  • W cenie 1 dnia szkoleniowego otrzymasz 2 dni warsztatów
  • Warsztaty odbywają się w formie online – nie będziesz musiał wyjeżdżać z miejsca pracy
  • Przez cały czas trwania warsztatów można zadawać indywidualne pytania prowadzącemu, jak również do 2 tygodni po zakończeniu warsztatów
  • Warsztaty są nagrywane, co oznacza, że możesz wrócić do nagrania w dowolnym czasie i miejscu i ponowne prześledzić instruktaż tworzenia dokumentacji
  • Po warsztatach otrzymasz „wzorcowo” wypełnione dokumenty, które posłużą Ci jako wzór w dalszej pracy

W trakcie intensywnych dwudniowych warsztatów online omówimy i zobrazujemy na przykładach:

  • Jak prowadzić postępowanie o zamówienie publiczne do progów unijnych i od progów unijnych
  • Jak krok po kroku wypełniać formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia
  • Jak przygotować ofertę na nowych zasadach
  • Jakie nowe możliwości obowiązują przy podpisywaniu umów i jak zmieniać umowy i redagować klauzule w świetle nowelizacji ustawy
  • Co zrobić, aby uniknąć wykluczenia z postępowania i odrzucenia oferty

Program warsztatów

 I dzień – 3-godzinne warsztaty online 

1. 

Postępowanie o zamówienie publiczne - jak bez wystarczającego vacatio legis poradzić sobie z wieloma zmianami w Pzp?

  1. Progi w zamówieniach publicznych – na czym polegają zmiany  w prowadzeniu postępowania o zamówienie  zależne od wartości zamówienia?
  2. Na czym polega nowy tryb udzielania zamówień publicznych – partnerstwo innowacyjne – i jak go stosować w praktyce?
  3. Nowa formuła zamówień mieszanych – w  jakich sytuacjach przedmiot zamówienia publicznego może zostać podzielony?
  4. Nowe rozwiązania dotyczące opracowania opisu przedmiotu zamówienia, czyli jak stosować specyfikacje techniczne, etykiety, a także raporty z testów, certyfikaty oraz inne środki dowodowe?
  5. Przegląd wytycznych względem trybów podstawowych - przetargów nieograniczonych  i ograniczonych – jak formułować ogłoszenie o zamówieniu, jaki termin składania ofert wyznaczyć i w jaki sposób opracować regulamin postępowania?
  6. Jak obliczać wartość zamówienia w trybie partnerstwa innowacyjnego oraz zamówienia na roboty budowlane – case study
  7. Nowe przesłanki związane ze zmianą umowy o udzielenie zamówienia publicznego – w jakich okolicznościach umowa będzie mogła ulec zmianie?

2. 

Co trzeba wiedzieć i na co się przygotować w zakresie zmienionej SIWZ?

  1. Jak konstruować SIWZ uwzględniając zmiany wprowadzone  nowelizacją Pzp´2016?
  2. Jakie niezbędne dokumenty będą wymagane do przeprowadzenia postępowania?
  3.  Na jakich zasadach będą mogły być wprowadzane zmiany i wyjaśnienia w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia?
  4. Weryfikacja dokumentów w praktyce – kiedy wzywać do uzupełnienia dokumentów, jakie terminy wyznaczać i jak traktować  niepełne informacje podawane w JEDZ?

3. 

W jaki sposób w postępowaniu o zamówienie publiczne mogą być kwalifikowani i oceniani wykonawcy oraz podwykonawcy?

  1. Jak kształtować warunki udziału w postępowaniu, biorąc pod uwagę nowe ograniczenie względem zdolności ekonomicznej i finansowej wykonawcy, a także technicznej lub zawodowej, aby uniknąć sporów na linii zamawiający -wykonawca?
  2. Jak będą mogły być formułowane warunki względem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne?
  3. Na czym polegają obligatoryjne i fakultatywne przesłanki wykluczenia z postępowania? Praktyczny komentarz.
  4. W jaki sposób podjąć procedurę sanacyjną, aby wykazać, że wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu?
  5. Jak właściwie opisać i zastosować poza cenowe kryteria oceny ofert?
  6. Kiedy można skorzystać z nowych przepisów dotyczących  prawa odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej?

 II dzień – 3-godzinny instruktaż dokumentacyjny online 

1. 

Od czego zacząć przygotowywanie kompletnej dokumentacji zamówieniowej?

Ekspert w zakresie zamówień publicznych praktycznie pokaże, jak i w jakiej formie przygotować kompletną dokumentację zamówieniową, czyli co musi się znaleźć w:

  • ogłoszeniu o zamówieniu
  • opisie przedmiotu zamówienia
  • warunkach umowy
  • regulaminie postępowania o udzielenie zamówienia

2. 

WARSZTAT PRAKTYCZNY. Jak wypełniać formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia?

  • Z jakich elementów składa się Jednolity Europejski Dokument Zamówienia?
  • Jakich informacji w JEDZ wymagać się będzie od wykonawcy w sytuacji polegania przez niego na zdolnościach innych podmiotów?
  • W jaki sposób potwierdzić informacje zawarte w JEDZ?
  • Jak krok po kroku wypełnić  formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia?

3. 

Jak opracować konkurencyjną ofertę na podstawie dokumentów przetargowych?

  • Jak opracować ofertę na podstawie nowych dokumentów przetargowych?
  • Na co zwrócić uwagę, by nie zostać wykluczonym z postępowania i by oferta nie została odrzucona? Na przykładach pokazujemy konkretne elementy oferty, które mogą zostać podważone przez zamawiającego
  • Jak obronić się przed zarzutem rażąco niskiej ceny i utratą wadium?
  • Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umów, aby zabezpieczyć swoje interesy?

Prelegent

Andrzela Gawrońska-Baran

Radca prawny, doktor nauk prawnych, były Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych i wieloletni pracownik Departamentu Prawnego tego Urzędu (2002-2008), w latach 2010-2016 dyrektor Departamentu Zamówień Publicznych w dużej instytucji zamawiającej. Prowadzi własną kancelarię radcy prawnego. Ukończyła także aplikację legislacyjną w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne w zamówieniach publicznych, w szczególności jako doradca zamawiających oraz wykonawców, a także pełnomocnik w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą. Trener/wykładowca na kilkudziesięciu szkoleniach dotyczących zamówień publicznych m.in. dla wykonawców, administracji rządowej, samorządowej, radców prawnych, adwokatów, przedstawicieli instytucji kultury i nauki, dyrektorów sądów okręgowych i apelacyjnych, osób kontrolujących wydatkowanie środków europejskich. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych i funduszy europejskich. Autorka kilkuset publikacji, w tym kilkunastu książkowych z zakresu zamówień publicznych, wydanych przez renomowane wydawnictwa.

Dlaczego powinieneś wziąć udział w warsztatach?

  • Przygotujesz się do prawidłowego prowadzenia i nadzorowania postępowania o zamówienie publiczne
  • Zyskasz gwarancję, że prawidłowo przygotowałeś postępowanie oraz wymaganą dokumentację zgodnie z nowymi zasadami – tylko u nas masz szansę wziąć udział w dwudniowych warsztatach, na których zaktualizujesz swoją wiedzę na temat najnowszych zmian w procesie zamówień publicznych oraz dodatkowo weźmiesz udział w warsztatach w całości poświęconych dokumentacji zamówieniowej
  • Dzięki unikalnej formule online oszczędzasz czas i pieniądze, a dodatkowo otrzymujesz dostęp do nagrań wideo z warsztatów oraz komplet materiałów szkoleniowych - dzięki nim w dowolnym momencie będziesz mógł wrócić do interesujących Cię zagadnień
  • Forma warsztatowa zapewnia możliwość indywidualnych konsultacji – możesz zadać pytanie prowadzącemu ekspertowi i tym samym uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię zagadnienie
  • Kompleksowo i w sposób praktyczny omawiamy zmiany w Prawie zamówień publicznych po wdrożeniu unijnych dyrektyw – nie skupiamy się na teorii lecz na tym, jak naprawdę będziesz funkcjonować w nowym porządku prawnym
  • Rada Programowa certyfikująca warsztaty to najlepsi eksperci na rynku zamówień publicznych – dzięki temu masz gwarancję uzyskania wyłącznie rzetelnych i sprawdzonych informacji

Koszt uczestnictwa

599 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje udział w 2-dniowym szkoleniu online.

Niższa cena na zgłoszenia nadesłane do 28 czerwca 2016 - 499 zł + VAT!

Zarezerwuj miejsce

Otwórz Formularz Online

lub wypełnij poniższe pola

 

Deklarujemy udział Pani / Pana:     

Uczestnik 1.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 2.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 3.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 4.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 5.
Adres email
Stanowisko
e-mail

Potwierdzenie udziału w warsztatach wraz z fakturą
pro-forma otrzymają Państwo drogą e-mailową.

Zamawiający:     

Imię
Nazwisko
Email
Stanowisko
Firma / Instytucja
Adres
Kod / Miejscowość -  
Telefon
Telefon komórkowy
Fax
NIP
Przedział zatrudnienia  
Uwagi
   


Zgłoszenie udziału jest jednoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. zapewnia klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Zgłoszenie udziału jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz z akceptacją Ogólnych warunków świadczenia usług szkoleniowych.

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia.
  2. Otrzymanie przez Organizatora zgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. a Zamawiającym i oznacza akceptację Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Szkoleniowych FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma na podany w zamówieniu adres mailowy potwierdzenie wpisania na listę uczestników szkolenia.
  4. Podstawę płatności za szkolenie stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma. Faktura pro forma zostanie wysyłana do Zamawiającego na podany w zamówieniu adres mailowy najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia.
  5. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • 4 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
    • 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Uwaga! Rabaty dla zgłoszeń mnogich udzielane są od ceny podstawowej.
    Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 881 lub: alicja.wierzbicka@forum-media.pl.
  6. Nie później niż 5 dni przed terminem szkolenia Zamawiający otrzyma informacje organizacyjne, zawierające m.in. dane o miejscu szkolenia oraz fakturę pro forma.
  7. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu.
  8. W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  9. Złożenie pisemnej rezygnacji z udziału w szkoleniu nie później niż 14 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
  10. W przypadku niezłożenia rezygnacji przez Zamawiającego w regulaminowym terminie lub braku obecności uczestnika na szkoleniu, Organizator zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego pełnymi kosztami szkolenia.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu szkolenia lub kongresu, w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

 

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań
KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań,
NIP 781-15-51-223 REGON 631046924
Kapitał zakładowy 300 000 zł
szkolenia.e-forum.pl
Kontakt:
Alicja Wierzbicka, tel. (61) 66 55 881
alicja.wierzbicka@forum-media.pl

 

Przydatne linki