Organizator:
|
|
|
Jeżeli:
|
- Szukasz kompletnej i praktycznej wiedzy dotyczącej ostatniej nowelizacji Pzp - „odprawy” z nowych przepisów, która pozwoli Ci z powodzeniem stosować nowe przepisy od dnia wejścia ich w życie
- Chcesz otrzymać jednoznaczny instruktarz przygotowania przetargu i oferty po nowelizacji Pzp oraz prześledzić na żywo tworzenie kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne podczas drugiego dnia warsztatowego
- Chcesz skorzystać z wiedzy ekspertów redakcji Monitora Zamówień Publicznych, aby przygotować się do prowadzenia i nadzorowania postępowań o zamówienie publiczne oraz mieć gwarancję ich prawidłowości
Weź udział w jedynych na rynku dwudniowych warsztatach online, na których dowiesz się, jak w praktyce prowadzić postępowanie i przygotować ofertę oraz otrzymasz kompletną odprawę dokumentacyjną:
|
Certyfikowane warsztaty
Nowe obowiązki Zamawiających i Wykonawców w wyniku nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych 2016
Praktyczny 2-dniowy instruktaŻ online: szkolenie + warsztat dokumentacyjny
Warsztaty certyfikuje Rada Programowa czasopisma "Monitor Zamówień Publicznych"
21-22.07.2016 r.
|
Dlaczego nasze szkolenie jest lepsze od innych?
|
- Podczas 1-szego dnia warsztatów omówimy praktyczne konsekwencje zmian dla Zamawiających i Wykonawców, a 2-go dnia przećwiczymy zdobytą wiedzę – prelegent „na żywo” pokaże, jak przygotować kompletną dokumentację zarówno z punktu widzenia Zamawiającego, jak i Wykonawcy
- W cenie 1 dnia szkoleniowego otrzymasz 2 dni warsztatów
- Warsztaty odbywają się w formie online – nie będziesz musiał wyjeżdżać z miejsca pracy
- Przez cały czas trwania warsztatów można zadawać indywidualne pytania prowadzącemu, jak również do 2 tygodni po zakończeniu warsztatów
- Warsztaty są nagrywane, co oznacza, że możesz wrócić do nagrania w dowolnym czasie i miejscu i ponowne prześledzić instruktaż tworzenia dokumentacji
- Po warsztatach otrzymasz „wzorcowo” wypełnione dokumenty, które posłużą Ci jako wzór w dalszej pracy
|
W trakcie intensywnych dwudniowych warsztatów online omówimy i zobrazujemy na przykładach:
|
- Jak prowadzić postępowanie o zamówienie publiczne do progów unijnych i od progów unijnych
- Jak krok po kroku wypełniać formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia
- Jak przygotować ofertę na nowych zasadach
- Jakie nowe możliwości obowiązują przy podpisywaniu umów i jak zmieniać umowy i redagować klauzule w świetle nowelizacji ustawy
- Co zrobić, aby uniknąć wykluczenia z postępowania i odrzucenia oferty
|
Program warsztatów
|
I dzień – 3-godzinne warsztaty online
1.
|
Postępowanie o zamówienie publiczne - jak bez wystarczającego vacatio legis poradzić sobie z wieloma zmianami w Pzp?
|
- Progi w zamówieniach publicznych – na czym polegają zmiany w prowadzeniu postępowania o zamówienie zależne od wartości zamówienia?
- Na czym polega nowy tryb udzielania zamówień publicznych – partnerstwo innowacyjne – i jak go stosować w praktyce?
- Nowa formuła zamówień mieszanych – w jakich sytuacjach przedmiot zamówienia publicznego może zostać podzielony?
- Nowe rozwiązania dotyczące opracowania opisu przedmiotu zamówienia, czyli jak stosować specyfikacje techniczne, etykiety, a także raporty z testów, certyfikaty oraz inne środki dowodowe?
- Przegląd wytycznych względem trybów podstawowych - przetargów nieograniczonych i ograniczonych – jak formułować ogłoszenie o zamówieniu, jaki termin składania ofert wyznaczyć i w jaki sposób opracować regulamin postępowania?
- Jak obliczać wartość zamówienia w trybie partnerstwa innowacyjnego oraz zamówienia na roboty budowlane – case study
- Nowe przesłanki związane ze zmianą umowy o udzielenie zamówienia publicznego – w jakich okolicznościach umowa będzie mogła ulec zmianie?
|
|
2.
|
Co trzeba wiedzieć i na co się przygotować w zakresie zmienionej SIWZ?
|
- Jak konstruować SIWZ uwzględniając zmiany wprowadzone nowelizacją Pzp´2016?
- Jakie niezbędne dokumenty będą wymagane do przeprowadzenia postępowania?
- Na jakich zasadach będą mogły być wprowadzane zmiany i wyjaśnienia w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia?
- Weryfikacja dokumentów w praktyce – kiedy wzywać do uzupełnienia dokumentów, jakie terminy wyznaczać i jak traktować niepełne informacje podawane w JEDZ?
|
|
3.
|
W jaki sposób w postępowaniu o zamówienie publiczne mogą być kwalifikowani i oceniani wykonawcy oraz podwykonawcy?
|
- Jak kształtować warunki udziału w postępowaniu, biorąc pod uwagę nowe ograniczenie względem zdolności ekonomicznej i finansowej wykonawcy, a także technicznej lub zawodowej, aby uniknąć sporów na linii zamawiający -wykonawca?
- Jak będą mogły być formułowane warunki względem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne?
- Na czym polegają obligatoryjne i fakultatywne przesłanki wykluczenia z postępowania? Praktyczny komentarz.
- W jaki sposób podjąć procedurę sanacyjną, aby wykazać, że wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu?
- Jak właściwie opisać i zastosować poza cenowe kryteria oceny ofert?
- Kiedy można skorzystać z nowych przepisów dotyczących prawa odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej?
|
|
II dzień – 3-godzinny instruktaż dokumentacyjny online
1.
|
Od czego zacząć przygotowywanie kompletnej dokumentacji zamówieniowej?
|
Ekspert w zakresie zamówień publicznych praktycznie pokaże, jak i w jakiej formie przygotować kompletną dokumentację zamówieniową, czyli co musi się znaleźć w:
- ogłoszeniu o zamówieniu
- opisie przedmiotu zamówienia
- warunkach umowy
- regulaminie postępowania o udzielenie zamówienia
|
|
2.
|
WARSZTAT PRAKTYCZNY. Jak wypełniać formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia?
|
- Z jakich elementów składa się Jednolity Europejski Dokument Zamówienia?
- Jakich informacji w JEDZ wymagać się będzie od wykonawcy w sytuacji polegania przez niego na zdolnościach innych podmiotów?
- W jaki sposób potwierdzić informacje zawarte w JEDZ?
- Jak krok po kroku wypełnić formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia?
|
|
3.
|
Jak opracować konkurencyjną ofertę na podstawie dokumentów przetargowych?
|
- Jak opracować ofertę na podstawie nowych dokumentów przetargowych?
- Na co zwrócić uwagę, by nie zostać wykluczonym z postępowania i by oferta nie została odrzucona? Na przykładach pokazujemy konkretne elementy oferty, które mogą zostać podważone przez zamawiającego
- Jak obronić się przed zarzutem rażąco niskiej ceny i utratą wadium?
- Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umów, aby zabezpieczyć swoje interesy?
|
|
Prelegent
|
|
Andrzela Gawrońska-Baran
Radca prawny, doktor nauk prawnych, były Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych i wieloletni pracownik Departamentu Prawnego tego Urzędu (2002-2008), w latach 2010-2016 dyrektor Departamentu Zamówień Publicznych w dużej instytucji zamawiającej. Prowadzi własną kancelarię radcy prawnego. Ukończyła także aplikację legislacyjną w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne w zamówieniach publicznych, w szczególności jako doradca zamawiających oraz wykonawców, a także pełnomocnik w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą. Trener/wykładowca na kilkudziesięciu szkoleniach dotyczących zamówień publicznych m.in. dla wykonawców, administracji rządowej, samorządowej, radców prawnych, adwokatów, przedstawicieli instytucji kultury i nauki, dyrektorów sądów okręgowych i apelacyjnych, osób kontrolujących wydatkowanie środków europejskich. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych i funduszy europejskich. Autorka kilkuset publikacji, w tym kilkunastu książkowych z zakresu zamówień publicznych, wydanych przez renomowane wydawnictwa.
|
|
Dlaczego powinieneś wziąć udział w warsztatach?
|
- Przygotujesz się do prawidłowego prowadzenia i nadzorowania postępowania o zamówienie publiczne
- Zyskasz gwarancję, że prawidłowo przygotowałeś postępowanie oraz wymaganą dokumentację zgodnie z nowymi zasadami – tylko u nas masz szansę wziąć udział w dwudniowych warsztatach, na których zaktualizujesz swoją wiedzę na temat najnowszych zmian w procesie zamówień publicznych oraz dodatkowo weźmiesz udział w warsztatach w całości poświęconych dokumentacji zamówieniowej
- Dzięki unikalnej formule online oszczędzasz czas i pieniądze, a dodatkowo otrzymujesz dostęp do nagrań wideo z warsztatów oraz komplet materiałów szkoleniowych - dzięki nim w dowolnym momencie będziesz mógł wrócić do interesujących Cię zagadnień
- Forma warsztatowa zapewnia możliwość indywidualnych konsultacji – możesz zadać pytanie prowadzącemu ekspertowi i tym samym uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię zagadnienie
- Kompleksowo i w sposób praktyczny omawiamy zmiany w Prawie zamówień publicznych po wdrożeniu unijnych dyrektyw – nie skupiamy się na teorii lecz na tym, jak naprawdę będziesz funkcjonować w nowym porządku prawnym
- Rada Programowa certyfikująca warsztaty to najlepsi eksperci na rynku zamówień publicznych – dzięki temu masz gwarancję uzyskania wyłącznie rzetelnych i sprawdzonych informacji
|
Koszt uczestnictwa
|
599 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje udział w 2-dniowym szkoleniu online.
Niższa cena na zgłoszenia nadesłane do 28 czerwca 2016 - 499 zł + VAT!
|
Zarezerwuj miejsce
|
Otwórz Formularz Online
lub wypełnij poniższe pola
|
|