Celem szkolenia jest poznanie nowoczesnych technik pozyskiwania nowych
zleceń i nowych klientów. Nabycie umiejętności strategicznego
podejścia do sprzedaży usług prawniczych oraz budowy marki.
*Program szkolenia*:
Strategia marketingowa kancelarii, działu, prawnika. (jak poprawnie
zdefiniować docelowego klienta i zakres świadczonych usług);
Rozumienie potrzeb klienta, zarządzanie satysfakcją (sposoby
pozyskiwania informacji o kliencie i jego potrzebach, jak klient
postrzega prawników, badanie satysfakcji, przekraczanie oczekiwań,
komunikacja, rekomendacje i marketing szeptany);
Etapy sprzedaży usług prawnych (fazy zakupu);
Narzędzia promocji usług prawnych (lejek sprzedażowy, funkcje i
skuteczność poszczególnych narzędzi promocji takich jak np. publikacje,
aktywność w społecznościach internetowych, konferencje i szkolenia,
spotkania bezpośrednie, seminaria dla, networking, itd.);
Organizacja procesu sprzedażowego (narzędzia i procedury ułatwiające
zarządzanie kontaktami, zadaniami, relacjami, opracowanie planu
promocji, CRM);
Umiejętności marketingowe prawników i ich doskonalenie. Budowa zespołu
prawników zorientowanych marketingowo.
Szkolenie przeprowadzi *dr hab. Ryszard Sowiński* - doradca strategiczny
Partnerów kancelarii prawnych, prawnik, wykładowca, trener. Jego misję
doskonale oddaje hasło: „Pomagam kancelariom prawnym formułować i
wdrażać strategie rozwoju. Wspieram Partnerów oraz młodszych prawników
w budowaniu świadomości biznesowej i umiejętności marketingowych." dr
Sowiński jest profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkoły Bankowej w
Poznaniu, adiunktem na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu,
Członkiem Komitetów Strategicznych w wieloosobowych kancelariach
prawnych (w tym kancelaria butikowa, kancelaria B2C, kancelaria o
ogólnym profilu usług i specjalizacją branżową), organizuje i
przewodniczy obradom Komitetu Strategicznego, wnosi wkład intelektualny
w powstające strategie.
Szczegóły na stronie
http://at.allerhand.pl/szkolenie/skuteczna_promocja_uslug_prawnych/