Szkolenia Subsidio Venire w I poł. 2023

03.02.2023

Szanowni Państwo,

Fundacja Radców Prawnych „Subsidio Venire” w Warszawie  we współpracy z Krajową Izbą Radców Prawnych oraz Wolters Kluwer Polska serdecznie zaprasza radców prawnych, na cykl szkoleń, które w pierwszej połowie 2023r. zaplanowała w urokliwych miejscach naszego kraju w Krynicy Zdrój, w Zakopanem oraz w Kołobrzegu.

Jak wszyscy Państwo wiecie zawód radcy prawnego wymaga nieustannego  doskonalenia, aby zapewnić świadczenie pomocy prawnej na najwyższym poziomie. W tym celu musimy pogłębiać swoją wiedzę, zdobywać nowe umiejętności, w tym także z zakresu tzw. kompetencji miękkich.

Nie zapominajmy także, że obowiązek w podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez radców prawnych wynika z zasad deontologii naszego zawodu, a bieżący cykl szkoleniowy, w którym należy uzyskać minimum 40 punktów szkoleniowych, kończy się 31 grudnia 2023r. ZA KAŻDE NASZE SZKOLENIE OTRZYMAJĄ PAŃSTWO 40 PKT. SZKOLENIOWYCH.

W związku z  powyższym proponujemy Państwu szkolenia, które odbędą się w dniach:

1/ 30.03 -2.04.2023r. w hotelu „Pegaz” w Krynicy Zdrój.

Tematyka:

  1. Najczęściej popełniane błędy procesowe pełnomocników w postępowaniu cywilnym i gospodarczym. Formułowanie pism procesowych i wniosków dowodowych ( w tym dowód z zeznań świadka na piśmie oraz dowód z opinii biegłego z innego postępowania),

wykładowca Sędzia Sądu Rejonowego w Gliwicach  dr Łukasz Zamojski

obecnie orzekający w Wydziale X Gospodarczym Sądu Okręgowego w I i II instancji, wykładowca prowadzący szkolenia dla wszystkich zawodów prawniczych, autor wielu publikacji z zakresu prawa spółek i postępowania rejestrowego (w tym autor komentarza do ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz monografii pt. Rejestracja spółek. Zagadnienia materialne i procesowe), postępowania cywilnego (współautor komentarza do k.p.c. pod red. P. Rylskiego, dostępnego w Legalisie) w tym z uwzględnieniem przepisów o postępowaniu egzekucyjnym, klauzulowym i zabezpieczającym, uczestnik i prelegent konferencji naukowych.

 

  1. Czynności pełnomocnika i obrońcy w postępowaniu w sprawach o wykroczenia i postępowaniu karnym – wybrane zagadnienia, między innymi:
  • obrońca i pełnomocnik w postępowaniu przygotowawczym,
  • udział obrońcy i pełnomocnika w czynnościach dowodowych,
  • udział obrońcy w posiedzeniu sądu w przedmiocie tymczasowego aresztowania,
  • prawo przeglądania akt sprawy, porozumienie się obrońcy z podejrzanym tymczasowo aresztowanym, udział obrońcy w końcowym zaznajomieniu z materiałami postępowania, zażalenie na decyzje procesowe wydane w postępowaniu przygotowawczym,
  • subsydiarny akt oskarżenia,  
  • obrońca i pełnomocnik w postepowaniu przed sądem I instancji,

wykładowca radca prawny Agnieszka Kot

Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie, a następnie aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Kielcach, następnie wpisana na listę radców prowadzoną  przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Kielcach. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę zawodową koncentruje na świadczeniu pomocy prawnej głównie w zakresie szeroko pojętego prawa cywilnego i rodzinnego oraz karnego i administracyjnego poprzez współpracę w zakresie obsługi jednostek samorządowych, a przede wszystkim na rzecz klientów indywidualnych.

 

  1. Najnowsze zmiany w prawie pracy.

   Praca zdalna, urlopy wypoczynkowe i zwolnienia od pracy.

wykładowca radca prawny Karol Siergiej

Jeden z czołowych ekspertów prawa pracy w Polsce. Ma wieloletnie doświadczenie w praktyce prawa pracy. Specjalista w zakresie ubezpieczeń społecznych, pracowniczych sporów sądowych, wynagradzania pracowników, dyskryminacji oraz umów o zakazie konkurencji. Posiada bogate doświadczenie w zakresie indywidualnego jak i zbiorowego prawa pracy.

 

  1. „Jak budować i wzmacniać swoją SIŁĘ I ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ a tym samym DBAĆ O SWÓJ DOBROSTAN w świecie pełnym zmienności i niepewności.”

wykładowca Sabina Kamińska

 Coach ICF, Trener Biznesu, Konsultant Rozwoju Organizacji, właściciel firmy doradczo – szkoleniowej Przestrzeń Rozwoju. Praktyk w zakresie stosowania, interpretacji i przekazywania informacji zwrotnej  z badania narzędziami psychometrycznymi w projektach diagnostycznych dla biznesu, m.in. dokonuje diagnozy potencjału w oparciu o narzędzie Disc D3/DISC/TEAM/VALUES/BAI® oraz „Siłę i Odporność Psychiczną” Liderów i całych Zespołów –  wykorzystując metodologię  kwestionariusza MTQ PLUS– AQR International. Zrealizowała ponad 8000 godzin pracy w formie warsztatów, szkoleń, coachingów grupowych i indywidualnych, skupiając się na tematyce przywództwa, zarządzania pracą zespołów, przechodzenia przez zmiany i efektywności osobistej.

 

2/ 11-14.05.2023 hotel „ Mercury” Zakopane

Tematyka:

  1. Dowód z opinii biegłego w postępowaniu cywilnym,

    Kara umowna w praktyce sądowej,

    Odsetki cywilnoprawne.

wykładowca Sędzia Sądu Rejonowego w Tarnowie Zbigniew Miczek

Sędzia Sądu Rejonowego w Tarnowie. Aktualnie jest wykładowcą Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury oraz OIRP w Krakowie i OIRP w Rzeszowie.  Od 2017 jest wykładowcą na studiach podyplomowych organizowanych przez Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego z zakresu prawa karnego gospodarczego, prawa zamówień publicznych oraz z zakresu prawa restrukturyzacyjnego, upadłościowego i finansowanego. Uczestniczył w pracach zespołów:  Ministra Sprawiedliwości ds. reformy prawa upadłościowego,  Ministra Gospodarki do spraw systemowych rozwiązań w zakresie polubownych metod rozwiązywania sporów gospodarczych, ułatwiających wykonywanie działalności gospodarczej - Ministra Gospodarki ds. prawa gospodarczego.  Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu procedury cywilnej, prawa gospodarczego i upadłościowego. W swoich zainteresowaniach naukowych skupia się̨ na ekonomicznych aspektach sporów i procesów sądowych, roli biegłego w postępowaniach sądowych, przyczynach niewypłacalności, podmiotowości przedsiębiorców, eliminowaniu ryzyka związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na styku przedsiębiorcy z organami władzy publicznej, wpływem postępowań sądowych na efektywność prowadzenia biznesu oraz jawności publicznej funkcjonowania sądów.

 

  1. Gesty, mikroekspresje i słowa, które mają moc. Wystąpienia publiczne praktycznie.

    "Pierwszy krok nigdy nie jest do tyłu". O zarządzaniu zmianą.

     Etykieta w komunikacji biznesowej.

wykładowca dr hab. n. hum. Anita Frankowiak

Praktyk biznesu, doradca biznesowy, certyfikowany tutor, mentor, dyplomowany coach, kulturoznawca, filolog,  komunikolog, specjalista ds. komunikacji międzykulturowej, specjalista z zakresu protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych oraz trener z 27-letnią praktyką zawodową z międzynarodowym certyfikatem Transforming CommunicationTM nr PL 01050. Profesor na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie (Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej) oraz Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie (Instytut Zarządzania i Nauk Technicznych). Przeprowadziła ponad 11 900 godzin szkoleniowych i ponad 2000 doradztwa dla przedsiębiorców udzielając feedbacku oraz pomagając im przy budowaniu strategii rozwojowych, założeń organizacyjnych firmy, planów naprawczych i w eksporcie produktów na rynki międzynarodowe. Zrealizowała ponad 200 godzin indywidualnego i grupowego wsparcia coachingowego, w tym także dla przedsiębiorców. Ma ponad 300 referencji i opinii nt  swojej pracy, jakości szkoleń, warsztatów oraz zrealizowanego doradztwa. Wszystkie one poświadczają wysoką jakość oferowanych przez Instytut Dyplomacji usług i zachęcają do stałej współpracy.

 

3/ 1-4.06.2023 hotel „Ikar Plaza” Kołobrzeg

Tematyka:

  1. Obowiązki pełnomocników procesowych,
  • doręczenia w toku postępowania cywilnego ,
  • postępowanie apelacyjne i zażaleniowe– stan obecny i projektowane zmiany,
  • Postępowanie dowodowe w postępowaniu cywilnym – problemy praktyczne.

wykładowca Sędzia Sądu Okręgowego Grzegorz Karaś

Sędzia Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Specjalista w dziedzinie prawa cywilnego, prawa europejskiego oraz prawa nowych technologii. Zajmuje się informatyzacją sądownictwa. Od 2010 r. bierze czynny udział w projektowaniu i w wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych w sądach powszechnych. Pełnomocnik Koordynatora Krajowego ds. wdrażania systemów informatycznych w sądach powszechnych w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. W latach 2012–2014 Zastępca Dyrektora Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych Ministerstwa Sprawiedliwości. Członek komitetów sterujących i zespołów projektowych projektów informatycznych prowadzonych przez Ministerstwo Sprawiedliwości. Autor publikacji z zakresu informatyzacji wymiaru sprawiedliwości.

 

  1. Stres i wypalenie zawodowe – przyczyny i zapobieganie.

wykładowca psycholog Ewa Laus

psycholog, trener PTP. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry menadżerskiej i kierowniczej przedsiębiorstw i banków. Wykładowca w Uniwersytet Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej WZ w Sopocie. Przeprowadziła ponad 3000 dni szkoleniowych. Specjalizuje się w obszarze związanym z: rozwój kompetencji menedżerskich (przywództwo, komunikacja menedżerska, zarządzanie i budowanie zespołu, motywacja, zarządzanie zmianą, oceny pracowników), Szkolenia ogólnorozwojowe (efektywność osobista, asertywność, komunikacja, zarządzanie stresem, zarządzanie konfliktem, sztuka prezentacji, podejmowanie decyzji), Coaching, zarządzanie coachingowe.  Współpracowała przy tworzeniu standardów obsługi Klienta, budowaniu systemów ocen pracowniczych, programach rozwoju talentów oraz systemów kompetencji. Współuczestniczyła w tworzeniu i realizacji projektu dla PGZ i Prezesów Spółek współpracujących,  związanego z wdrażaniem zmian, tworzeniem misji i wizji organizacji, kształtowaniem kultury organizacyjnej i komunikacją w projekcie zmiany. Tworzy i realizuje projekty rozwojowe dostosowane do kultury organizacyjnej. Realizuje coaching indywidualny i grupowy skoncentrowany na rozwoju kompetencji menadżerskich, budowania i zarządzania zespołami, komunikacji w organizacji.

 

Pobierz załączniki

30.03-02.04.2023r._Krynica-Zdrój_Harmonogram I.docx
informacja-o-przetwarzaniu-danych-2023.docx
karta-zgłoszenia-szkolenie-Krynica Zdrój.docx
szkolenie Krynica Zdrój I.docx
Szoklenia I pólorocze - rozpiska.docx

Przydatne linki