Wpis na listę radców prawnych po zdanym egzaminie radcowskim i po ukończonej aplikacji

09.10.2012

Osoby, które ukończyły aplikację radcowską i zdały w 2012 r. egzamin radcowski oraz chcą się wpisać na listę radców prawnych proszone są o złożenie wniosku o wpis na listę radców prawnych w terminie do dnia 31.10.2012 r.

Do wniosku (druk poniżej w sekcji "Do pobrania") o wpis na listę radców prawnych należy dołączyć:

1/   2 zdjęcia - zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodu osobistego,

2/   życiorys zawierający opis przebiegu pracy zawodowej - podpisany,

3/   informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, opatrzoną datą nie wcześniejszą niż 1 miesiąc przed złożeniem wniosku,

4/   oświadczenie o zakończonych lub toczących się przeciwko wnioskodawcy postępowaniach karnych lub dyscyplinarnych ,

5/   oświadczenie o korzystaniu z pełni  praw publicznych,

6/   oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

7/   oświadczenie zawierające informację czy i w jakich okręgowych izbach radców prawnych wnioskodawca składał uprzednio wniosek o wpis na listę radców prawnych i o rozstrzygnięciach zapadłych w postępowaniach o wpis,

8/   oświadczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.), albo informację, o której mowa w art. 7 ust. 3a tej ustawy, w przypadku osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.

9/   dowód wniesienia opłaty w postępowaniu o wpis - 900 zł (zgodnie z uchwałą KRRP nr 144/VII/2010 z 17 września 2010r.) wpłaconej na konto Rady OIRP w Krakowie nr 72 1240 2294 1111 0000 3708 7100.

Przydatne linki